Opšti uslovi kupovine

Osnovni podaci o firmi

• Sweet Home Port DOO Beograd – Novi Beograd
• Milentija Popovića, delegatska jedinica 25 9, 11070 Novi Beograd
• 4719 – Ostala trgovina na malo u nespecijalizovanim prodavnicama
• 24529508
• 11727600
www.sweethomeport.rs
062 8014 410
office@sweethomeport.rs

Opis ponuđenih roba i/ili usluga

Svi proizvodi na sajtu Sweet Home Port sadrže opsi proizvoda koji apsolutno odgovara samom proizvodu. Cena proizvoda je izražena u dinarima (RSD) sa uračunatim PDV-om.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja će se vršiti u srpskoj valuti – dinarima (RSD). Iznos za koji se račun vaše kreditne banke zadužen dobija konverzijom cene u evrima u srpski dinar prema zvaničnom kursu Narodne banke Srbije. Prilikom zaduživanja vaše kreditne kartice, isti iznos  se konvertuje u lokalnu valutu prema kurus udruženja kreditinih kartica. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost blage razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Sve cene su izražene sa PDV-om i nema dodatnih troškova.

Kontakt podaci – korisnički servis

Kupci mogu kontaktirati naš korisnički centar ukoliko imaju pitanja ili primedbi na broj telefona 062 8014 410 ili slanjem email poruke na: office@sweethomeport.rs.

Dostava robe i eventualna ograničenja

Rok isporuke

Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a. Rok isporuke je 3-5 radnih dana.

Preuzimanje pošiljke

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 08:00-16:00h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj telefona 062 8014 410 ili slanjem email poruke na: office@sweethomeport.rs Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Troškovi dostave

Dostava za porudžbine čija je ukupna vrednost preko 2000,00 dinara je besplatna. Za porudžbine čija je ukupna vrednost do 2000,00 dinara troškovi dostave iznose 300,00 dinara. U slučaju zamene poručenog artikla u nekom od naših maloprodajnih objekata, ukoliko kolege mogu obaviti zamenu na licu mesta, zamena je besplatna. Ukoliko se zamenski artikal šalje na adresu iz drugog maloprodajnog objekta, troškove dostave, u iznosu od 300,00 dinara snosi kupac. U slučaju zamene poručenog artikla, koju organizuju operateri kontakt centra preko kurirske službe, troškove preuzimanja proizvoda koji se menja i dostave zamenskog artikla snosi kupac, što ukupno iznosi 300,00 dinara.

PDV je uračunat u cenu troškova dostave.

Politika reklamacija

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 062 8014 410 , ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail  office@sweethomeport.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Zaštita privatnosti korisnika

U ime Sweet Home Porta obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Sweet Home Port-a (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno
najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog
trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Sweet Home Port je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava
na račun korisnika kartice.

Izjava o PDV-u

PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.